Etykiety reklamowe: skuteczne narzędzie nowoczesnego marketingu

Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że nie da się dziś budować konkurencyjnego biznesu bez inwestowania w działania marketingowe. Sam na pewno też to robisz, regularnie wykupując kampanie reklamowe online czy offline. Pamiętaj jednak, że przyciągnięcie uwagi klienta to jedno. Znacznie trudniej jest przekonać go do zakupu. To wymaga zdobycia jego zaufania, co mogą osiągnąć wyłącznie marki posiadające wiarygodny i atrakcyjny wizerunek. Zadbaj o niego na każdym poziomie, w czym bardzo pomogą Ci etykiety reklamowe. Wyprodukujemy je dla Ciebie, a wcześniej przygotujemy projekt gratis. Sprawdź, dlaczego warto zainwestować w etykiety reklamowe.  

Czym są etykiety reklamowe?

Etykiety reklamowe są naklejkami, które umieszcza się najczęściej bezpośrednio na opakowaniu produktu lub na samym produkcie. Pełnią one funkcję wizerunkową, ale też informacyjną, znakując produkt i zdradzając klientowi, co znajdzie w środku np. po otwarciu kartonika czy słoika. Takie naklejki spokojnie można również wykorzystywać do etykietowania produktów.

Wyróżniamy kilka rodzajów etykiet reklamowych, różniących się nie tylko kształtem i wielkością, ale także techniką wykonania. Zamawiając je u nas możesz zdecydować się na etykiety w wersji przeznaczonej do zadruku w drukarkach termo, ale też na zwykłe naklejki reklamowe. Wszystko zależy tutaj od Twoich potrzeb, a także od tego, w jakim celu inwestujesz w etykiety reklamowe.

Etykiety reklamowe doskonale sprawdzają się do znakowania produktów spożywczych, przede wszystkim umieszczonych w słoikach czy w butelkach. Dzięki nim natychmiast zwiększamy atrakcyjność produktu w oczach konsumenta, przyciągamy jego uwagę i wzbudzamy w nim ciekawość. Ten efekt jest bardzo pożądany w sytuacji, gdy firma dystrybuuje produkty za pośrednictwem sieci handlowych, gdzie są one ustawiane obok wielu innych podobnych wyrobów. W takich warunkach slogan mówiący o wyróżnieniu się na tle konkurencji nabiera podwójnego znaczenia.

Dlaczego warto zainwestować w etykiety reklamowe?  

Etykiety reklamowe stanowią niepozorny, często bagatelizowany, ale jednocześnie niezwykle skuteczny element strategii kreowania atrakcyjnego wizerunku marki. Świetnie sprawdzają się zwłaszcza w sytuacji, gdy zależy nam na uatrakcyjnieniu opakowania produktu, które same w sobie jest nijakie i nie przyciąga wzroku klienta. Szczególną uwagę powinni na to zwrócić sprzedawcy internetowi, którzy ze względu na brak bezpośredniego kontaktu z kupującym mają bardzo ograniczone możliwości w zakresie wpływania na jego pozytywne doświadczenia podczas kontaktu z marką.

Kolejną zaletą etykiet reklamowych jest to, że stanowią one dobrze widoczny element czy to opakowania, czy samego produktu. Pisząc kolokwialnie: rzucają się w oczy. Można to świetnie wykorzystać poprzez zadrukowanie etykiety jakimś kreatywnym projektem graficznym. Bardzo fajnym pomysłem może być umieszczenie na etykiecie zabawnego hasła, które podkreśla wartości marki, a jednocześnie od razu wprawi klienta w dobry nastrój i nastawi go pozytywnie do produktu.

Etykiety reklamowe spokojnie można traktować, jako ważny nośnik elementów identyfikacji wizualnej marki. W przypadku nowych, dopiero raczkujących biznesów, kluczową kwestią jest zwiększenie rozpoznawalności brandu. Jeśli klienci zaczną kojarzyć markę, to będą w przyszłości wybierać jej ofertę z sympatii, pod wpływem pozytywnych doświadczeń i zaufania, a niekoniecznie najniższej ceny. Na etykiecie reklamowej możemy umieścić na przykład logotyp marki i w ten sposób zwiększyć prawdopodobieństwo, że klient go zapamięta.

Czym powinna się charakteryzować dobra etykieta reklamowa?

Przede wszystkim musi być wykonana z bardzo dobrego materiału, co zapewni jej oczekiwaną trwałość. Nawet świetnie zaprojektowana etykieta, która jest nieczytelna dla klienta, nie spełni swojej funkcji – dlatego sugerujemy, aby nigdy nie oszczędzać na jakości wykonania tych elementów wizerunkowo-informacyjnych.

Bardzo ważną kwestią jest oczywiście jakość nadruku. Powinien on gwarantować wymaganą trwałość oraz odporność na działanie takich czynników środowiskowych, jak podwyższona wilgotność, niska temperatura czy intensywne, sztuczne oświetlenie. Nie zapominamy również o możliwie jak najlepszym odwzorowaniu projektu graficznego, przede wszystkim pod względem kolorystycznym.

Dobra etykieta reklamowa musi przyciągać wzrok, co w głównej mierze zależy już od kreatywności projektu graficznego. Powinien on z jednej strony podbudowywać wizerunek marki i korelować z jej wartościami, a z drugiej sprawiać, że klient stojący np. przed półką w sklepie spożywczym zawsze dostrzeże właśnie nasz produkt.

Zamów etykiety reklamowe w taśma-z-nadrukiem.pl!

Wprowadziliśmy nową usługę drukowania etykiet reklamowych, aby dać Ci możliwość zamówienia elementów wizerunkowych dla Twojej marki w jednym miejscu, jak zawsze z gwarantowaną jakością. Drukujemy w skali kolorów CMYK,  zapewniamy bardzo szybką realizację w ciągu zaledwie 7 dni, a także oferujemy konkurencyjne ceny. Gratis otrzymasz od nas projekt graficzny, który wyróżni Twoje produkty i zwiększy atrakcyjność marki w oczach klientów.

Zamów etykiety reklamowe już od 9000 sztuk!

Już teraz skontaktuj się z nami i zapytaj o indywidualną ofertę!

 

powrót
ZAPYTAJ
O WYCENĘ
więcej

PROJEKT
GRATIS

Wyślij nam logo,
zrobimy wizualizację.
To nic nie kosztuje!

PRODUKCJA
DO 14 DNI

Do 14 dni roboczych
od momentu
akceptacji projektu.

NAKŁAD
OD 72 SZTUK

Wyprodukujemy taśmy specjalnie
dla Ciebie już od 72 sztuk.

DOSTAWA
ZA DARMO

Od 108 szt.