Folia z nadrukiem – co to jest i do czego może Ci się przydać?

Każda firma handlowa czy hurtownia, która sprzedaje różnego rodzaju produkty w formie wysyłkowej, korzysta z folii stretch. Jest to podstawowy materiał stosowany do zabezpieczania przedmiotów przed uszkodzeniem, jak również do pakowania i łączenia wielu produktów ze sobą w celu zaoszczędzenia miejsca podczas transportu. Z folii stretch korzysta się w centrach logistycznych, magazynach, w halach produkcyjnych itd. Warto natomiast podkreślić, że folia ta może być dodatkowym, bardzo atrakcyjnym i skutecznym nośnikiem reklamy. Wystarczy, że zastąpisz swoją obecną folię stretch specjalną folią z nadrukiem o dużym potencjale promocyjnym. Szczegóły sprawdzisz w naszym artykule.

Folia z nadrukiem, czyli właściwie co?

Pod względem czysto technologicznym jest to zwykła folia stretch, którą nadal możesz wykorzystywać do takich celów, jak dotychczas. Różnica polega na tym, że w tym przypadku folia została uzupełniona o nadruk. Co można na niej nadrukować? Praktycznie wszystko, co tylko pozwoli Twojej marce się wyróżnić oraz zaistnieć w świadomości odbiorców Twoich produktów. Na folii z nadrukiem najczęściej znajdziemy takie elementy, jak:

Widać zatem, że folia z nadrukiem może być traktowana, jako kolejny efektowny nośnik elementów identyfikacji wizualnej marki. Takie rozwiązanie stosują dziś wszystkie czołowe firmy, które wysyłają swoje produkty do odbiorców indywidualnych, jak i biznesowych, na przykład hurtowni.

Jak możesz wykorzystać folię z nadrukiem w Twojej działalności?

Zakres i sposób wykorzystania folii z nadrukiem są oczywiście uzależnione od tego, czym zajmujesz się zawodowo, czyli jaki biznes prowadzisz. Poniżej wymieniamy kilka pomysłów, bazując na doświadczeniach klientów, którzy już zamówili u nas folię z nadrukiem i są z tej decyzji bardzo zadowoleni.

  1. Sklep internetowy – może się wydawać, że folia z nadrukiem nie ma specjalnego zastosowania w sklepie internetowy, a jednak! Taką folię śmiało możesz wykorzystać do zabezpieczania wysyłanych przedmiotów i tym samym zminimalizować ryzyko ich uszkodzenia w transporcie. Dodatkową zaletą będzie to, że klient po otrzymaniu i rozpakowaniu przesyłki od razu będzie mieć kontakt z Twoją marką, dzięki czemu może ją lepiej zapamiętać – a to będzie mieć potencjalnie duży wpływ na jego przyszłe decyzje zakupowe.
  2. Hurtownia – niezależnie od przedmiotu handlu, jakim zajmuje się hurtownia, folia z nadrukiem będzie zawsze dobrym elementem jej wyposażenia. Można ją wykorzystać do pakowania produktów na paletach, które następnie są wysyłane do sklepów stacjonarnych. W ten prosty sposób marka hurtowni jest cały czas widoczna dla odbiorcy, co także przyczynia się do uatrakcyjnienia i profesjonalizacji wizerunku hurtowni.
  3. Firmy prowadzące tradycyjną korespondencję z klientami – jeśli w ramach prowadzenia biznesu regularnie wysyłasz do klientów np. umowy, oferty czy faktury, to takie przesyłki listowne także warto zabezpieczyć folią z nadrukiem. Nie dość, że ochroni ona dokumenty przed uszkodzeniem, to jeszcze będzie efektownie prezentować logo firmy, co będzie mieć wpływ na postrzeganie Twojej marki biznesowej przez klientów.
  4. Firmy korzystające z sieci sprzedaży – mamy na myśli wszystkie przedsiębiorstwa, których produkty są oferowane w sklepach sieciowych, jak popularne dyskonty, markety i hipermarkety. Chcąc wyróżnić swoje produkty na tle bardzo licznej konkurencji warto sięgnąć po różne metody ich znakowania, do czego również dobrze nadaje się folia z nadrukiem.

Jak widzisz folia z nadrukiem sprawdza się zawsze wtedy, gdy Twoim celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki, uatrakcyjnienie jej wizerunku lub – szczególnie na początku biznesowej drogi – zyskanie rozpoznawalności w grupie konsumenckiej. Nie ma tutaj znaczenia wielkość Twojego biznesu czy oferowany asortyment. Jeśli sprzedajesz produkty bezpośrednio, czyli trafiają one do klienta końcowego, to zawsze warto sięgnąć po folię z nadrukiem, jako dodatkowy nośnik reklamy. Więcej o tym, jakie korzyści przynosi stosowanie folii z nadrukiem w biznesie, możesz przeczytać na naszej stronie - https://tasma-z-nadrukiem24.pl/folia-stretch-biala-z-nadrukiem,p,25. Folię z nadrukiem zamówisz na www.tasma-z-nadrukiem24.pl Wiesz już, że folia z nadrukiem jest tym, czego brakowało Twojemu biznesowi? A może chcesz po prostu przetestować, na ile sprawdzi się ona w działaniach marketingowych na rzecz Twojej firmy? Zamów ją u nas, z gwarancją otrzymania produktu bardzo wysokiej jakości. W www.tasma-z-nadrukiem24.pl oferujemy folię typu stretch białą z dowolnym nadrukiem, którego projekt może wykonać nasze studio graficzne. Drukujemy w pełnej palecie PANTONE. Dostępna jest folia o szerokości 500 mm, a więc perfekcyjnie nadająca się np. do pakowania czy zabezpieczania kartonów przed wysyłką.

ZAPYTAJ
O WYCENĘ
więcej

PROJEKT
GRATIS

Wyślij nam logo,
zrobimy wizualizację.
To nic nie kosztuje!

PRODUKCJA
DO 15-25 DNI

do 15-25 dni roboczych.
Termin zależy od wybranego
nośnika taśmy

NAKŁAD
OD 72 SZTUK

Wyprodukujemy taśmy specjalnie
dla Ciebie już od 72 sztuk.

DOSTAWA
ZA DARMO

Od 360 szt.