Prowadząc biznes, niezależnie w jakiej branży, doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest dbanie o profesjonalny i atrakcyjny dla klienta wizerunek. W komunikacji z konsumentami liczą się nawet najdrobniejsze detale. Warto na każdym kroku dbać o efektowną prezentację elementów identyfikacji wizualnej marki, dzięki czemu odbiorca produktu dobrze ją zapamięta i będzie mieć z nią pozytywne skojarzenia. W to marketingowe abecadło doskonale wpisują się taśmy pakowe z nadrukiem, które zamówisz w naszej firmie. Taśmy klejące z logo są świetnym sposobem na uatrakcyjnienie na przykład przesyłki ze sklepu internetowego czy opakowania dowolnego produktu. Jeśli nadal nie masz co do tego przekonania, przeczytaj nasz poradnik. Podajemy w nim 5 mocnych powodów, dla których warto zainwestować w taśmy pakowe z nadrukiem.
Zaczniemy od najbardziej oczywistej korzyści z posiadania własnych taśm do pakowania z nadrukiem. Załóżmy, że prowadzisz sklep wysyłkowy. Doskonale zdajesz sobie sprawę, jak wiele czasu i wysiłku pochłania zabezpieczenie paczek, w tym ich precyzyjne oklejenie, gwarantujące brak dostępu dla osób postronnych. Zwykłe taśmy klejące, choć oczywiście mogą spełnić swoją funkcję, są mało wygodne w użytku i istotnie wydłużają proces pakowania.
Oferowane przez nas taśmy pakowe z nadrukiem są dostępne w wariancie cichego odwijania (co Ty lub Twoi pracownicy docenicie szczególnie po całym dniu przygotowywania paczek) oraz występują w różnych szerokościach, co bardzo ułatwia dobranie taśmy do konkretnego opakowania. Na naszych produktach po prostu bardzo dobrze się pracuje.
Twoi klienci oczekują, że towar dotrze do nich w całości i będzie estetycznie oraz solidnie zapakowany. Zwróć uwagę, że praktycznie wszystkie platformy zakupowe online, na czele z Allegro, pozwalają dziś ocenić sprzedawcę również pod kątem jakości zabezpieczenia przesyłki. Nasze taśmy pakowe z nadrukiem dają Ci pod tym względem duże poczucie komfortu, ponieważ w pierwszej kolejności zadbaliśmy o ich jakość.
Do wyboru masz taśmę z logo na bazie kleju hot-melt (syntetyczny kauczuk), która stanowi idealny wybór w relacji ceny do jakości klejenia, jak również wersję na bazie kleju Solvent (mocny kauczuk naturalny), czyli taśmę z nadrukiem o bardzo dobrych właściwościach klejących niezależnie od temperatury. Zabezpieczając paczki przy pomocy naszych taśm od razu komunikujesz klientowi, że zależy Ci na jego satysfakcji, że dbasz o detale, że przykładasz wielką wagę do bezpieczeństwa przesyłek i jakości pakowania. To wyróżni Cię na tle konkurencji.
Pojęcie „marki” i dbania o jej rozpoznawalność oraz wiarygodny wizerunek powinno być priorytetem dla każdego przedsiębiorcy. To nie jest nasza opinia – wynika to z obserwacji rynku i działań podejmowanych przez największe firmy na świecie. Wszystkie one sumiennie dbają o własne marki, również na tym wydawałoby się mało istotnym poziomie. Nieprzypadkowo taśmy pakowe z nadrukiem zamawiają u nas czołowi przedstawiciele swoich branż, a z przykładami możesz się zapoznać TUTAJ.
Zawsze zachęcamy, aby postawić się w sytuacji klienta, który otrzymuje zapakowany produkt. Może to być cokolwiek: części samochodowe, wymarzona przez dziecko zabawka, zestaw artykułów piśmienniczych czy kubki reklamowe. Otrzymując taki pakunek zabezpieczony taśmą z logo producenta czy dystrybutora konsument od razu ma poczucie, że nawiązał współpracę z profesjonalistami. To pozytywnie wpływa na jego doświadczenie zakupowe i może przełożyć się na wzrost zaufania do marki, a tym samym podtrzymanie z nią relacji także w przyszłości.
Chyba każdemu zdarzyło się otrzymać niedbale zapakowaną paczkę, którą trudno było rozpakować – kończyło się na nerwowym rozrywaniu kartonu i cięciu stosów folii nożem. To nie tylko grozi uszkodzeniem zawartości, ale także niezbyt dobrze świadczy o sprzedawcy czy producencie. Jednocześnie chaotyczna metoda pakowania paczek niepotrzebnie zabiera czas. Znacznie rozsądniej będzie tutaj wypracować schemat, którego ważnym elementem mogą i powinny być taśmy pakowe z nadrukiem.
Paczka oklejona i zabezpieczona taśmą z logo wygląda bardzo estetycznie, jest łatwa do rozpakowania (od razu widać punkty cięcia nożem do papieru), a to również wpływa na pozytywne odczucia konsumenta.
Taśmy pakowe z nadrukiem najczęściej prezentują logotyp, nazwę i ewentualnie slogan reklamowy marki, jednak to wcale nie jest jedyne dostępne rozwiązanie. Wiele współpracujących z nami marek zamawia taśmy pakowe z jakimiś kreatywnymi hasłami, które mają wywołać szeroki uśmiech na twarzy odbiorcy paczki. To naprawdę świetny pomysł, aby jeszcze mocniej związać konsumenta z marką wychodząc przed szereg, podejmując niestandardowe działania marketingowe. A to wszystko dzięki – wydawałoby się – zupełnie zwyczajnej taśmie do pakowania.