Taśma do paczek z nadrukiem. Przedstaw się klientowi!

Szacuje się, że już ponad połowa Polaków regularnie kupuje w Internecie, a w okresie pandemii ten odsetek z pewnością znacząco się zwiększył. Kupowanie online weszło nam w krew, przekonaliśmy się, że jest bardzo wygodne i wcale nie tak ryzykowne, jak mogłoby się wydawać. Korzystają na tym przedsiębiorcy zajmujący się sprzedażą internetową – jednak nie wszyscy utrzymają swoją pozycję w długim okresie. Sukces w e-commerce jest sumą wielu działań, w tym związanych z budowaniem i wzmacnianiem marki sklepu. Tym, czego na pewno potrzebujesz, jest taśma do paczek z nadrukiem. Przeczytaj nasz poradnik i dowiedz się więcej.

Taśma do paczek z nadrukiem pełni nie tylko funkcję praktyczną

Bardzo ważna jest również jej funkcja wizerunkowa oraz powitalna. Spójrz: kiedy dostajesz paczkę z jakiegoś sklepu internetowego, np. odbierasz ją w paczkomacie, to nie zawsze wiesz, od kogo ona właściwie pochodzi – zwłaszcza, gdy regularnie kupujesz online.

Jeśli jednak przesyłka jest oznakowana taśmą do paczek z nadrukiem, to możesz od razu zorientować się, kto ją wysłał i co znajduje się w środku. Nie masz również wątpliwości, że ta paczka jest właśnie dla Ciebie (a przecież pomyłki, zwłaszcza w paczkomatach, się zdarzają).

Możesz i powinieneś wykorzystać ten sam schemat w swoim biznesie. Korzystając z efektownych taśm do paczek z nadrukiem zaczniesz od podstaw budować rozpoznawalność marki sklepu i zdobywać zaufanie klientów, co na tak trudnym rynku, jak sprzedaż internetowa, jest bezcenne. Taśma będzie nie tylko solidnie zabezpieczać przesyłkę, ale też promować elementy wizerunkowe e-sklepu, takie jak logo, slogan czy kolorystyka.

Nie wystarczy zwykła szara taśma?

Wielu e-sprzedawców niestety wychodzi z takiego założenia, co jednak w żadnym stopniu nie przyczynia się do rozwoju ich biznesów – wprost przeciwnie. Gdy kupujemy coś online, nie tylko na Allegro, ale też w samodzielnym sklepie internetowym, to oczekujemy porządnej obsługi. Już dawno minęły czasy, kiedy jedynym kryterium wyboru sprzedawców internetowych była jak najniższa cena.

Szczególnie w pandemicznych czasach oczekujemy, że sklep internetowy zapewni nam przynajmniej namiastkę tego, co stacjonarny – profesjonalną obsługę, miłe doświadczenia z przejścia procesu zakupowego, fachowe doradztwo, poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Nie da się tego zapewnić, jeśli do rąk klienta trafia niechlujnie zapakowana, anonimowa przesyłka.

Nie ma przypadku w tym, że czołowe sklepy internetowe inwestują nie tylko w indywidualne taśmy do paczek z nadrukiem, ale też całe opakowania. Gdy dostajesz przesyłkę np. ze sklepu online marki Vistula, to zanim jeszcze zajrzysz do środka już wiesz, kto nadał paczkę. Mamy estetyczny karton z logotypem marki, mamy też wysokojakościową taśmę pakową, na której również zostały umieszczone elementy wizerunkowe tego sklepu.

Takie podejście e-sprzedawcy przynosi bardzo dobre efekty. Buduje więź z klientem, pokazuje mu markę z jak najlepszej strony, podkreśla profesjonalizm sklepu i przekłada się na dobre doświadczenia klienta. Jasne, że na końcu najważniejsza jest jakość produktu, ale jeśli będzie ona porównywalna z produktem konkurencji, która jednak nie zwraca uwagi na swój wizerunek i wrażenia estetyczne, to klient z całą pewnością ponownie wybierze sklep, który zadbał o najmniejsze szczegóły procesu zakupowego.

Powinieneś wykorzystać to we własnym biznesie i zainwestować w rozpoznawalność oraz atrakcyjność swojej marki. Sprzedając online posługujesz się jakąś nazwą – zbuduj wokół niej całą narrację z klientem, nie dopuść do tego, aby kupujący nie mieli kompletnie pojęcia, u kogo właściwie zrobili zakupy. Pomogą Ci w tym właśnie taśmy do paczek z nadrukiem.

Rada

Na taśmie koniecznie umieść wszelkie elementy jednoznacznie kojarzące się z Twoją marką, a więc przede wszystkim logo. Dobrym pomysłem będzie też opracowanie chwytliwego sloganu, który klient może łatwo zapamiętać.

Jakie taśmy do paczek z nadrukiem powinieneś zamówić?

Najważniejsze jest to, aby taśma charakteryzowała się wysoką jakością wykonania i skutecznie zabezpieczała zawartość paczki na czas transportu – w końcu to jej podstawowa funkcja. Do wyboru masz kilka rodzajów taśm pakowych. Są to:

Jeśli nie wiesz, na jaką taśmę do paczek z nadrukiem ostatecznie się zdecydować, to skontaktuj się z nami – doradzimy! Możesz też zamówić darmowe próbki taśm, aby sprawdzić, które z nich najbardziej przypadną Ci do gustu.

ZAPYTAJ
O WYCENĘ
więcej

PROJEKT
GRATIS

Wyślij nam logo,
zrobimy wizualizację.
To nic nie kosztuje!

PRODUKCJA
DO 15-25 DNI

do 15-25 dni roboczych.
Termin zależy od wybranego
nośnika taśmy

NAKŁAD
OD 72 SZTUK

Wyprodukujemy taśmy specjalnie
dla Ciebie już od 72 sztuk.

DOSTAWA
ZA DARMO

Od 360 szt.