Taśma do paczek z nadrukiem. Przedstaw się klientowi!

Szacuje się, że już ponad połowa Polaków regularnie kupuje w Internecie, a w okresie pandemii ten odsetek z pewnością znacząco się zwiększył. Kupowanie online weszło nam w krew, przekonaliśmy się, że jest bardzo wygodne i wcale nie tak ryzykowne, jak mogłoby się wydawać. Korzystają na tym przedsiębiorcy zajmujący się sprzedażą internetową – jednak nie wszyscy utrzymają swoją pozycję w długim okresie. Sukces w e-commerce jest sumą wielu działań, w tym związanych z budowaniem i wzmacnianiem marki sklepu. Tym, czego na pewno potrzebujesz, jest taśma do paczek z nadrukiem. Przeczytaj nasz poradnik i dowiedz się więcej.

Taśma do paczek z nadrukiem pełni nie tylko funkcję praktyczną

Bardzo ważna jest również jej funkcja wizerunkowa oraz powitalna. Spójrz: kiedy dostajesz paczkę z jakiegoś sklepu internetowego, np. odbierasz ją w paczkomacie, to nie zawsze wiesz, od kogo ona właściwie pochodzi – zwłaszcza, gdy regularnie kupujesz online.

Jeśli jednak przesyłka jest oznakowana taśmą do paczek z nadrukiem, to możesz od razu zorientować się, kto ją wysłał i co znajduje się w środku. Nie masz również wątpliwości, że ta paczka jest właśnie dla Ciebie (a przecież pomyłki, zwłaszcza w paczkomatach, się zdarzają).

Możesz i powinieneś wykorzystać ten sam schemat w swoim biznesie. Korzystając z efektownych taśm do paczek z nadrukiem zaczniesz od podstaw budować rozpoznawalność marki sklepu i zdobywać zaufanie klientów, co na tak trudnym rynku, jak sprzedaż internetowa, jest bezcenne. Taśma będzie nie tylko solidnie zabezpieczać przesyłkę, ale też promować elementy wizerunkowe e-sklepu, takie jak logo, slogan czy kolorystyka.

Nie wystarczy zwykła szara taśma?

Wielu e-sprzedawców niestety wychodzi z takiego założenia, co jednak w żadnym stopniu nie przyczynia się do rozwoju ich biznesów – wprost przeciwnie. Gdy kupujemy coś online, nie tylko na Allegro, ale też w samodzielnym sklepie internetowym, to oczekujemy porządnej obsługi. Już dawno minęły czasy, kiedy jedynym kryterium wyboru sprzedawców internetowych była jak najniższa cena.

Szczególnie w pandemicznych czasach oczekujemy, że sklep internetowy zapewni nam przynajmniej namiastkę tego, co stacjonarny – profesjonalną obsługę, miłe doświadczenia z przejścia procesu zakupowego, fachowe doradztwo, poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Nie da się tego zapewnić, jeśli do rąk klienta trafia niechlujnie zapakowana, anonimowa przesyłka.

Nie ma przypadku w tym, że czołowe sklepy internetowe inwestują nie tylko w indywidualne taśmy do paczek z nadrukiem, ale też całe opakowania. Gdy dostajesz przesyłkę np. ze sklepu online marki Vistula, to zanim jeszcze zajrzysz do środka już wiesz, kto nadał paczkę. Mamy estetyczny karton z logotypem marki, mamy też wysokojakościową taśmę pakową, na której również zostały umieszczone elementy wizerunkowe tego sklepu.

Takie podejście e-sprzedawcy przynosi bardzo dobre efekty. Buduje więź z klientem, pokazuje mu markę z jak najlepszej strony, podkreśla profesjonalizm sklepu i przekłada się na dobre doświadczenia klienta. Jasne, że na końcu najważniejsza jest jakość produktu, ale jeśli będzie ona porównywalna z produktem konkurencji, która jednak nie zwraca uwagi na swój wizerunek i wrażenia estetyczne, to klient z całą pewnością ponownie wybierze sklep, który zadbał o najmniejsze szczegóły procesu zakupowego.

Powinieneś wykorzystać to we własnym biznesie i zainwestować w rozpoznawalność oraz atrakcyjność swojej marki. Sprzedając online posługujesz się jakąś nazwą – zbuduj wokół niej całą narrację z klientem, nie dopuść do tego, aby kupujący nie mieli kompletnie pojęcia, u kogo właściwie zrobili zakupy. Pomogą Ci w tym właśnie taśmy do paczek z nadrukiem.

Rada

Na taśmie koniecznie umieść wszelkie elementy jednoznacznie kojarzące się z Twoją marką, a więc przede wszystkim logo. Dobrym pomysłem będzie też opracowanie chwytliwego sloganu, który klient może łatwo zapamiętać.

Jakie taśmy do paczek z nadrukiem powinieneś zamówić?

Najważniejsze jest to, aby taśma charakteryzowała się wysoką jakością wykonania i skutecznie zabezpieczała zawartość paczki na czas transportu – w końcu to jej podstawowa funkcja. Do wyboru masz kilka rodzajów taśm pakowych. Są to:

Jeśli nie wiesz, na jaką taśmę do paczek z nadrukiem ostatecznie się zdecydować, to skontaktuj się z nami – doradzimy! Możesz też zamówić darmowe próbki taśm, aby sprawdzić, które z nich najbardziej przypadną Ci do gustu.

ZAPYTAJ
O WYCENĘ
więcej

PROJEKT
GRATIS

Wyślij nam logo,
zrobimy wizualizację.
To nic nie kosztuje!

PRODUKCJA
DO 15 DNI

do 15 dni roboczych
od momentu
akceptacji projektu.

NAKŁAD
OD 72 SZTUK

Wyprodukujemy taśmy specjalnie
dla Ciebie już od 72 sztuk.

DOSTAWA
ZA DARMO

Od 360 szt.