Już niemal 80% polskich internautów deklaruje, że robi zakupy online.[i] Wraz z rosnącą liczbą klientów, zwiększa się konkurencyjność wśród sprzedawców. Dzisiaj nie wystarczy dobry produkt – konieczne jest zadbanie o doświadczenia konsumentów od pierwszego kontaktu z marką, aż do użytkowania. Nie jest tajemnicą, że jednym z najważniejszych i najbardziej ekscytujących momentów, jest pierwszy bezpośredni kontakt z zamówieniem – odebranie i rozpakowanie paczki.
Jakość przesyłki buduje w oczach klientów wizerunek marki. Odpowiednie zabezpieczenie i estetyczny wygląd sugerują profesjonalizm i dbałość o detale. Sposobem za zapewnienie dobrego pierwszego wrażenia są taśmy pakowe z logo firmy – przykuwają wzrok i sprawiają, że marka zostaje zapamiętana na dłużej.
Współczesny marketing skoncentrowany jest wokół indywidualnych potrzeb konsumentów, dlatego skuteczną i cenioną metodą jest personalizacja. Kreatywni przedsiębiorcy nie ograniczają się tylko do logo, sięgają po taśmy pakowe z nadrukiem, na którym zamieszczają hasła reklamowe, sentencje lub piktogramy, które mają wywołać uśmiech na twarzy klienta.
Trendy w branży opakowań
Taśma pakowa z logo ma dwa podstawowe zadania: zabezpieczyć towar i wyróżnić przesyłkę na tle innych. Dlatego o jakości taśmy świadczy mocny klej oraz wysoka jakość nadruku. Coraz więcej osób zwraca dodatkowo uwagę na aspekty ekologiczne. Świadomość społeczeństwa w zakresie ochrony środowiska jest coraz większa i branża opakowań nie pozostaje wobec tego obojętna. Sprzedawcy coraz chętniej sięgają po papierowe taśmy pakowe z nadrukiem w wersji EKO, które ulegają degradacji znacznie szybciej niż taśmy foliowe.
Jeżeli cenisz sobie produkty wytrzymałe i starannie wykonane, a dodatkowo chcesz odróżnić się od konkurencji – jesteś w dobrym miejscu. Produkujemy taśmy pakowe z nadrukiem o zróżnicowanych, dopasowanych do indywidualnych potrzeb właściwościach. Wykorzystujemy najwyższej jakości kleje i nośniki (folia i papier). Dodatkowo na życzenie klientów przygotowujemy bezpłatny projekt, na podstawie przesłanego logo.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą na naszej stronie oraz do bezpośredniego kontaktu.
[i] Raport „E-commerce w Polsce 2022”, IAB Polska