Taśma samoprzylepna z nadrukiem: jaką wybrać dla swojego sklepu internetowego?

W Polsce mamy dziś około 20 tysięcy e-sklepów. Branża e-commerce rozwija się w zawrotnym tempie i już stanowi istotną gałąź polskiej gospodarki. Właściwie codziennie w sieci debiutuje nowy sklep internetowy, ale oczywiste jest, że nie każdy odniesie sukces w biznesie. E-handel jest niezwykle wymagającą dziedziną działalności gospodarczej. Największy problem stanowi tutaj wyróżnienie się na tle licznej konkurencji, zdobycie zaufania konsumentów oraz utrzymanie ich przez jak najdłuższy czas. Potrzebna jest do tego przemyślana i skuteczna strategia marketingowa, której ważnym elementem może być niepozorna taśma samoprzylepna z nadrukiem. Trudno sobie bez niej wyobrazić funkcjonowanie jakiegokolwiek dobrze zarządzanego e-sklepu. Pytanie brzmi zatem: jaką wybrać, aby rzeczywiście stanowiła ona wsparcie dla marketingu sprzedawcy internetowego? Garść przydatnych wskazówek znajdziesz w naszym poradniku.

Po pierwsze: odpowiednia szerokość

Taśma samoprzylepna z nadrukiem, poza wartością marketingową, ma w pierwszej kolejności dobrze zabezpieczyć zawartość przesyłki przed zniszczeniem czy nieuprawnionym dostępem. Jakość opakowania jest tutaj oczywiście kluczowa, ale równie ważne jest, aby taśma odpowiednio chroniła np. karton przed przypadkowym otwarciem. Dlatego zawsze dobieraj taśmę o wymaganej szerokości.

Najpopularniejsze, ustandaryzowane szerokości taśm pakowych to:

Warto wybierać taśmy o standardowych szerokościach, bo to oczywiście przekłada się na niższy koszt produkcji. Dobrze też mieć w swoim sklepie taśmy w każdym z wymienionych wariantów. Dzięki temu będziesz w stanie zawsze dobrać odpowiednią taśmę do konkretnej paczki. Przykładowo: jeśli celem jest zabezpieczenie kartonu, to wybieramy możliwie jak najszerszą taśmę samoprzylepną z nadrukiem. Z kolei do ochrony przesyłki w kopercie w zupełności wystarczy taśma o szerokości 24 lub 48 mm.

Po drugie: jakość samej taśmy

Wybierając taśmę samoprzylepną z nadrukiem postaw na produkt dobrej jakości, od sprawdzonego producenta. Nie zapominaj, że mówimy tutaj o elemencie, który pełni funkcję zarówno praktyczną, jak i wizerunkową. Jest pierwszą rzeczą, z jaką będzie mieć do czynienia Twój klient po otrzymaniu zamówionego produktu. Jeśli wybierzesz najtańszą taśmę samoprzylepną, to nie możesz się spodziewać, że skutecznie zabezpieczy ona przesyłkę przed zniszczeniem.

Mało tego: za niską ceną zawsze kryje się adekwatna jakość nadruku. Może się więc okazać, że zanim paczka ostatecznie trafi do klienta, nadrukowane na taśmie elementy wizerunkowe, mające przecież promować Twój e-biznes, będą zupełnie niewidoczne lub nieczytelne.

Pamiętaj!

Zamawiając taśmy samoprzylepne z nadrukiem w naszej firmie masz gwarancję wysokiej jakości produktu.

Taśmę możesz zamówić w jednym z dwóch wariantów wykonania, które dość istotnie różnią się właściwościami klejącymi, co również ma wpływ na jakość produktu i doświadczenia klienta. Są to:

Taśma samoprzylepna z nadrukiem, jako element wizerunkowy marki sklepu

Bardzo ważnym czynnikiem przy wyborze taśmy samoprzylepnej jest to, jaki projekt graficzny ostatecznie się na niej znajdzie. Im bardziej kreatywny i rzucający się w oczy nadruk, tym lepiej, bo to znacząco zwiększa szanse na to, że klient dobrze zapamięta markę sklepu i będzie chętnie korzystać z jego oferty w przyszłości.

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, jak ogromny wpływ na sukces biznesowy mają dziś kwestie wizerunkowe. Jeśli zadbasz o to, aby Twoja marka była dla konsumentów atrakcyjna, to będziesz w stanie rywalizować z często o wiele silniejszą konkurencją. Nie jest prawdą, że dla kupujących liczy się wyłącznie niska cena. Gdyby tak było, to takie firmy, jak Apple (słynące przecież z bardzo drogich produktów) już dawno nie miałyby czego szukać na rynku.

Taśma samoprzylepna z nadrukiem powinna więc stanowić nośnik elementów identyfikacji wizualnej marki Twojego e-biznesu i prezentować je w sposób atrakcyjny, czytelny, przyciągający uwagę. Oczywiście, że nie wszystko da się na niej zmieścić (mamy tutaj jednak do dyspozycji dość ograniczoną ilość miejsca), dlatego ważne jest, aby zadbać o odpowiedni projekt graficzny oraz o jego profesjonalne naniesienie na powierzchnię taśmy.

Zwróć przy tym uwagę na fakt, iż taśma może być zadrukowana dowolnymi kolorami ze skali Pantone, ale maksymalnie trzema. Projekt musi to uwzględniać, dlatego z doświadczenia wiemy, że najlepiej sprawdza się tutaj proste, czytelne wzornictwo, dobrze komunikujące klientowi nazwę i logotyp marki.

ZAPYTAJ
O WYCENĘ
więcej

PROJEKT
GRATIS

Wyślij nam logo,
zrobimy wizualizację.
To nic nie kosztuje!

PRODUKCJA
DO 14 DNI

Do 14 dni roboczych
od momentu
akceptacji projektu.

NAKŁAD
OD 72 SZTUK

Wyprodukujemy taśmy specjalnie
dla Ciebie już od 72 sztuk.

DOSTAWA
ZA DARMO

Od 108 szt.